شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ 3933 0 1

تیم رباتیک واحد دماوند دو مقام نخست در لیگ ربات امدادگر و مین یاب هوشمند کسب کرد

کسب دو مقام نخست در لیگ ربات امدادگر و مین یاب هوشمند برای تیم رباتیک واحد دماوند

تیم رباتیک واحد دماوند دو مقام نخست در لیگ ربات امدادگر و مین یاب هوشمند کسب کرد  رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از کسب دو مقام نخست تیم رباتیک این واحد دانشگاهی در لیگ های ربات امدادگر و مین یاب هوشمند در نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران خبر داد.
 
ˈمحمود صفریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب این دو مقام نخست اظهارکرد: نهمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک ایران اپن که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، 400 تیم در لیگ های مختلف درسه روز متوالی به رقابت پرداختند. 
 
وی ادامه داد: در رشته امدادگر واقعی تیم ˈدی اِم اِلˈ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در کلاس جابجایی اجسام رتبه نخست را به خود اختصاص داد. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: همچنین در لیگ ربات مین یاب هوشمند نیز حائز مقام نخست شد که در پایان به تیم های برتر هدایای نفیسی اهدا شد. 
 
این مقام مسوول با بیان اینکه تیم دی اِم اِل از واحد دماوند در لیگ ربات امدادگر واقعی، مقام چهارم را نیز به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: تیم رباتیک دانشگاه آزاد واحد دماوند تاکنون موفقیت های بسیاری را در دوره های مختلف کسب کرده است که حضور در کنار اعضای جوان و فعال تیم می تواند موجب افزایش روحیه و آشنایی با مطالبات و خواسته های آنان باشد.
 
صفری ضمن اعلام رضایت از عملکرد تیم، خواستار برنامه ریزی دقیق و کار بیشتر جهت پیشرفت تیم های رباتیک واحد شد. لازم به ذکر است، اعضای تیم ربات امدادگر واحد دماوند شامل آقایان: ایمان اسفندیار، درو بقوزیان، پوریا میرمحمدی، سید سعید مشهدی، محسن امری کاظمی و سمیع بهنام می باشد.
 
همچنین در لیگ ربات مین یاب هوشمند نیز علاوه بر نفرات فوق، آقایان: علی اسدا..زاده، هومن خرمی نژاد، شهریار لنجانی، محمدامین زاور، محمدرضا طاهری، علیرضا سلیمانی و مهدی کرمانی حضور داشتند.
 
سرپرست و مربی تیم نیز بابک علی عسکری است که به گفته وی: شرکت در مسابقات جهانی برزیل و بین المللی امیرکبیر از برنامه های آینده دانشگاه در زمینه رباتیک است.

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
معادله
«اصطلاحنامه ریاضیات» منتشر شد
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
دومین دوره مسابقات ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو برگزار شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
شباهت تالاموس مغز و ترموستات