شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ 2553 0 2

شیروان- رئیس اداره فناوری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از 53 درصد مدارس استان با هزار و 750 کلاس درس هوشمندسازی شده است.

53 درصد مدارس خراسان شمالی هوشمندسازی شده است

رئیس اداره فناوری اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از 53 درصد مدارس استان با هزار و 750 کلاس درس هوشمندسازی شده است. فرامرز صدقی عصر روز دوشنبه در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان فناوری ادارات آموزش و پرورش در شیروان این تعداد کلاس درس در قالب یک هزار و 100 آموزشگاه بوده است.
 
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: اگر می خواهیم هوشمند سازی نهادینه شود باید با مدیر مدرسه در این رابطه مذاکره شود. قنبرعلی خوش آیینه اظهار کرد: ما در هوشمند سازی در بحث سخت افزاری حد اقل ها را داریم اما در نرم افزار با مشکل مواجه هستیم که بدین منظور کارهای خوبی انجام گرفته و دو نمایشگاه منطقه ای و کشوری تحت عنوان هوشمند سازی و دوره آموزشی محتوای الکترونیکی برگزار شده و باید بیشتر از این باید درنرم افزاری ورود پیدا کنیم.

وی گفت: ما در سال جدید به دنبال توسعه هوشمندسازی نیستیم به دنبال تغییر نگرش هستیم و تا این تغییر نگرش صورت نگیرد به اهداف مان نخواهیم رسید. خوش آیینه از مدیران آموزش و پرورش خواست تا مدیران و معاونانی انتصاب کنند که همه دیدگاه ها اعم از پرورشی ،آموزشی و فناوری را مد نظر داشته باشند زیرا که تک بعدی بودن مشکلی را حل نخواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شیروان نیز گفت: در بحث هوشمند سازی حرکت بسیار خوبی انجام گرفته است که بهتربود قبل از اینکه هوشمند سازی در تجهیزات صورت بگیرد همکاران ما در نحوه استفاده کردن و کاربردی از تجهیزات بهر مند می شدند. سعید رحمانی فضلی اظهار کرد: هزینه های سنگینی در مدارس برای هوشمند سازی شده اما باید در نیروی انسانی ایجاد انگیزه شود و همکاران با علم روز و ارائه طرح درس و آموزش را از طریق هوشمند انجام دهند.

هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند. شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
کلمات کلیدی
سایر اخبار و تازه های پیشنهادی آی هوش:

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
معادله
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد
ریاضی کتاب‌خوان‌ها بهتر است
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
تجليل از پروفسور برجسته رياضی در رشت
چگونه ریاضیات را آموزش دهیم؟