شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ 2878 0 1

قلم هوشمند چند منظوره مدارس همزمان با هشتمین روز برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن انتشارات آموزشی و کمک آموزشی رونمایی شد.

رونمایی از قلم هوشمند مدارس در نمایشگاه کتاب

قلم هوشمند چند منظوره مدارس همزمان با هشتمین روز برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن انتشارات آموزشی و کمک آموزشی رونمایی شد.

مدیرعامل موسسه نشر آوای هوشمند قلم، درباره این محصول به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا گفت: قلم هوشمند مدارس جدیدترین تکنولوژی آموزشی در جهت هوشمندسازی مدارس طراحی و پس از بررسی و تایید سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش کشور با استفاده از محتوای صوتی کتاب گویا، اولین و تنها قلم هوشمند مدارس کشور به شمار می آید.
 
مهندس نادر میرهاشمی افزود: قلم هوشمند مدارس قادر است با قرائت صحیح متون منتخب کتب درسی زبان انگیسی، فارسی، عربی و قرآن، دانش آموزان و معلمین کشور را به سادگی و سهولت در امر آموزش و یادگیری دروس مربوطه یاری دهد.
 
به گفته وی این قلم بدون نیاز به اتصال به اینترنت یا رایانه و حتی برق، برای تمامی افراد و گروههای سنی در هر مکان قابل استفاده می باشد. 
 
مدیر عامل موسسه آوای هوشمند قلم ،خاطرنشان کرد: قلم هوشمند مدارس محصول شرکت آوای هوشمند قلم نماینده انحصاری AHQ Smart Pen در ایران و حاوی محتوای کتاب های گویای مدارس از مقطع دبستان تا پیش دانشگاهی است.
 
به گفت میرهاشمی قلم هوشمند مدارس با کمترین هزینه قابل تهیه بوده و به راحتی با اتصال به بلندگوی رومیزی برای کل کلاس و یا با اتصال به هدست قابل استفاده برای تک تک دانش آموزان به صورت انفرادی است.
 
* بسته قلم هوشمند مدارس
میرهاشمی گفت: این بسته شامل قلم هوشمند مدارس، شارژر، گوشی، کابل USB ، برچسب های مربوط به کتب درسی هر پایه شامل قرآن، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و عربی در مقطع دبیرستان و فارسی(بخوانیم) و قرآن در مقطع ابتدایی و برچسب های هوشمند می باشد.
 
مدیر عامل موسسه آوای هوشمند قلم همچنین قلم هوشمند قرآنی، قلم هوشمند روشندلان، قلم هوشمند کودک و آموزش زبان انگلیسی و عربی را از دیگر محصولات این موسسه برشمرد.
 
میرهاشمی در ادامه از تولید وعرضه قلم هوشمند داستانی ویژه کودکان با ظرفیت 100جلد کتاب تا پاییز 93 خبر داد و گفت: پس از رونمایی از این محصول درصددهستیم تا سالهای آتی تعداد داستانهای بیشتری را به آن اضافه کنیم.
 
وی گفت: علاقه مندان می توانند برای تهیه این محصول همه روزه در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به سالن B30 مراجعه یا از طریق پیامکی و یا اینترنتی اقدام کنند.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 20 اردیبهشت ماه 93 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
معادله
«اصطلاحنامه ریاضیات» منتشر شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد