شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 3990 0 1

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان یزد در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد گفت: تجلیل از دکتر بهزاد ، پدر گراف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دانشگاهیان این استان است.

با حضور نماینده میرزاده صورت گرفت؛

تجلیل از پدر گراف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد/ پاسداشت چهره ماندگار ریاضی کشور

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان یزد در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد گفت: تجلیل از دکتر بهزاد ، پدر گراف ایران در دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دانشگاهیان این استان است.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا امراللهی در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و آئین پاسداشت از دکتر مهدی بهزاد چهره ماندگار ریاضی کشور با اشاره به شعر «حیف استاد به من یاد نداد قدر استاد نکو دانستن» چنین اظهار کرد: در ابتدا از زحمات دانشگاهیان عزیز که بی توقع زحمت دانشگاه را به دوش می کشند تشکر می کنم و افتخار دارم در مراسمی هستم که از آقای بهزاد قدردانی می شود. افتخار شاگردی وی را در رشته فیزیک در درس گراف داشته ام و امروز اینجا هستم تا قدردان زحمات او باشم.

وی ادامه داد: بهزاد اولین عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است که به افتخار دانشیاری در این دانشگاه نایل شد و در سال 1352 به درجه استاد تمامی ارتقاء یافت. هر چه زمان می گذرد من به ارزش کاری و علمی وی بیشتر پی می برم. از تألیفات ناب بهزاد فقط به این نکته اشاره کنم که کتاب شاهزاده و ریاضی دان او اکنون به زبان های انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی ترجمه شده و امروز از نبوغ وی همین بس که از این کتاب نمایشنامه هایی تنظیم شده که در کشورهای خارجی آماده اجرا است.

امراللهی مراسم گوناگون نکوداشت استاد بهزاد اعم از تندیس، نامگذاری خیابان و پارک را یادآور شد و اظهار کرد: مردم ایران در تجلیل از اساتید به نام کشور همیشه قدردان زحمات این عزیزان هستند.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در یزد، سمنان و اصفهان در حضور استاندار، معاونان استانداری، فرماندار، روسای دانشگاه های استان، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد و جمع کثیری از اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی گفت: از زحمات خانم دکتر طباطبایی به مناسبت فعالیت یکساله اشان در ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تقدیر و تشکر می کنم و همچنین تشکر ویژه ای از شخص استاندار مهندس میرمحمدی دارم که با انتخاب شایسته خود در هفته تجلیل از مقام زن مدیر موفق استان یزد را از دانشگاه آزاد اسلامی و خانم دکتر طباطبایی انتخاب کردند که مایه افتخار خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
معادله
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز
ردیابی یک سلول واحد در بدن به کمک ریاضیات امکان پذیر شد
خانه ریاضیات انزلی نشان شایستگی طرح ترویج ریاضیات کشور را دریافت کرد