شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ 4444 0 1

معرفی اجمالی کتاب “هوش فروش" اثر جب‌بلانت

معرفی کتاب: "هوش فروش" اهرمی در جذب مشتریان

کتاب “هوش فروش" اثر جب‌بلانت، به مترجمی امین اسداللهی و محمدرضا اردهالی در 414 صفحه به تحریر در آمده است. به گزارش ایسنا، جب‌بلانت به شما می‌گوید که چگونه فروشندگان برتر، از هوش فروش خود به‌عنوان اهرمی در جذب مشتریان استفاده می‌کنند. این کتاب ترجمه عنوان اصلی Sales EQ است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توسط دکتر امین اسداللهی و محمدرضا اردهالی به فارسی برگردان و در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.
 
در زمانه‌ای که بسیاری از شرکت‌ها و متخصصان فناوری بیان می‌کنند که «افراد» دیگر تعیین نمی‌کنند که بازی فروش منجر به برد یا باخت می‌شود، بلکه این فناوری است که بیشترین اهمیت را دارد، جب بلانت به مبحث هوش فروش پرداخته است. این پیام غیرعادی درباره هوش خاص فروش و روابط انسانی در اصل نتایج فروش شما را بهبود خواهد بخشید و طریقه نگاه شما به فروش را عوض خواهد کرد.
 
در کتاب هوش فروش جب بلانت، شما درک عمیق‌تری نسب به روان‌شناسی انسانی به دست خواهید آورد و بر چارچوب‌ها تأثیر می‌گذارید. شما سفری به درون ذهنتان برای درک سوگیری‌های شناختی و هیجانات مخربی که شما را از روابط بین شخصی بازمی‌دارند و تلاش‌هایتان برای بردن معاملات را خراب می‌کنند، خواهید داشت.
 
از مهم‌تر اینکه «جب» شما را غرق تئوری نمی‌کند. او نسخه دقیقی برای تقویت هوش فروش به شما می‌دهد تا به برترین عملکرد فروش، یعنی بالاترین پله درآمدی حرفه فروش برسید.
 
کتاب هوش فروش یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها درباره فروش در دو دهه گذشته است و بهترین شخص برای نویسندگی آن جب بلانت بود. چراکه او یک فروشنده حرفه‌ای است. چیزی که او یاد می‌دهد، تئوری نیست؛ گرچه آخرین پژوهش‌ها در زمینهٔ علوم اعصاب و روان‌شناسی انسان را نیز ارائه می‌دهد.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین مطالب امروز

پالیندروم چیست؟
قواعد بخش پذیری بر اعداد  1 تا 20
زندگینامه ریاضیدانان: رویا بهشتی زواره
طنز ریاضی: اثبات 5=2+2
مرگ او را باور نمی‌کنم
سیستم عدد نویسی رومی
اتحادهای ریاضی
زندگینامه بزرگان ریاضی: سرینیواسا رامانوجان
زندگینامه ریاضیدانان: جان فوربز نش