شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
يکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 2774 0 2

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: ۷۰۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی کلاس‌های ششم خراسان‌جنوبی اختصاص یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۷۰۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی کلاس‌های ششم خراسان‌جنوبی اختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به این سازمان تخصیص یافته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی با بیان اینکه دامنه آموزش و پرورش گسترده است و در همه جای کشور حضور فعال دارد، اظهار داشت: این نهاد پرچم انقلاب اسلامی را در دورترین نقطه از کشور به اهتزاز درآورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه معاونت پرورشی این سازمان تمام تلاش همکاران ما این بوده که فرهنگ اقامه نماز جماعت را در مدارس رواج دهند، افزود: این امر در استان محقق شده و در بیش از 80 درصد مدارس استان نماز جماعت به امامت 438 روحانی و یک‌هزار و 200 همکار فرهنگی اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در زمینه قرآن، فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی تلاش کردیم، گفت: در این زمینه رتبه‌های کشوری را کسب کردیم و برای احیای فرهنگ قرآنی 8 دارالقرآن در استان احیا شده و با وجود تمام تنگناهای مالی مسابقات فرهنگی دانش‌آموزان سال گذشته و امسال برگزار شده و رتبه‌های کشوری کسب کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در رشته‌های حفظ، تفسیر و قرائت قرآن بیش از 50 درصد همکاران فرهنگی ما شرکت کردند و در آزمون‌های مختلف رتبه کسب کردند.

لامعی یکی از معضلات آموزش و پرورش استان را موضوع نقل و انتقال عنوان و بیان کرد: برای جلوگیری از این موضوع سیاست بومی‌گزینی را در پیش گرفتیم و در این زمینه پنج بوم تقسیم شد تا با این کار مقداری از حجم نقل و انتقال کم کنیم.

وی با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت در 94 آموزشگاه استان انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر این طرح موفقیت به همراه داشته باشد در 3 هزار و 133 آموزشگاه استان اجرا می‌شود.

لامعی از اجرای طرح شهاب در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح برای حدود 3 هزار و 700 دانش‌آموز استان در حال اجرا است که در این طرح قرار است استعدادهای برتر مدارس را جداسازی کرده و در فضای طبیعی رشد دهیم.
کلمات کلیدی

آی هوش: گنجینه دانستنی ها و معماهای هوش و ریاضی

نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه های آی هوش نمی باشد.
آی هوش: مرجع مفاهیم هوش و ریاضی و انواع تست هوش، معمای ریاضی و معمای شطرنج
 
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان، رعایت برخی موارد ضروری است:
 
-- لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
-- آی هوش مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
-- آی هوش از انتشار نظراتی که در آنها رعایت ادب نشده باشد معذور است.
-- نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
 
 
 
 

نظر شما

پرطرفدارترین خبرهای امروز

تأثیر یادگیری زبان دوم در تقویت قدرت مغز
تشخیص هوش افراد از روی چهره
معادله
تبریک رییس انجمن ریاضی ایران به پروفسور میرزاخانی
مراسم یادبود نابغه ریاضی، جمعه در تهران
دومین دوره مسابقات ملی دانشجویی و دانش آموزی دومینو برگزار شد
دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
شباهت تالاموس مغز و ترموستات
حل یک معمای 40 ساله درباره گیرنده‌های مغز